Просування сайтів & web-аналітика

Відправити заявку    +38 096 558 75 14

Контекстна реклама vs таргетинг

Якщо вчора ключовим рішенням в просуванні було SEO, то сьогодні цей процес в основному складається з контекстної реклами і таргетингу, максимально охоплюючи цільового клієнта онлайн.

Сьогодні ми поговоримо про відмінності і переваги контекстної реклами PPC в порівнянні з таргетингом в сфері SMM. Що краще вибрати, щоб не прогадати в кожному конкретному випадку. Отже, поїхали.

Спочатку визначимося з термінологією:

Контекстна реклама - реклама в пошуку, спрямована на користувачів, які здійснюють конкретний пошуковий запит в конкретний час в конкретному місці.

Таргетинг - реклама в соціальних мережах, спрямована на користувачів, заданих в рекламній кампанії.

Розглянемо більш детально переваги і недоліки кожної з систем.

Контекстна реклама

Переваги:

  • Комунікація з користувачем, коли він шукає конкретне рішення, тобто в період максимальної потреби в даному товарі чи послузі.
  • Наявність докладної аналітики аж до ключового слова, пристрою, що дозволяє приймати ефективні рішення.
  • Можливість керувати якістю трафіку на рівні підбору ключових слів.
  • Є додаткові формати і майданчики для реклами, що дозволяють наздогнати користувача поза пошукової системи і здійснити певний вплив на вибір.

Недоліки:

  • Обов'язкова наявність сайту для реклами.
  • Комунікація з користувачем тільки тоді, коли він шукає даний товар чи послугу. Тобто знайти користувача, якщо він не відчуває потреби в даному продукті, буде максимально складно.
  • Відсутність комунікації з рекламою, а саме залучення (залишити коментар, поставити запитання).

Таргетинг

Переваги:

  • Отримання лідів з реклами без наявності сайту відразу по контактними даними користувача.
  • Комунікація з цільовою аудиторією, коли користувач не збирається купувати продукт.
  • Візуальний вплив на користувача і формування емоційного резонансу. Є можливість продумувати креативи з фразами, зображеннями та відео, які будуть викликати емоційний інтерес.
  • Можливість активної комунікації з рекламним оголошенням (залишити коментар, запит вартості і так далі).

Недоліки:

  • Необхідна наявність підготовленої графічної інформації (фото, відео).
  • Обов'язкова наявність креативу в оголошеннях, так як стандартні оголошення не дають потрібну конверсію.
  • Нестача даних аналітики для отримання висновків про те, що конкретно привело до результату.
  • Швидке вигоряння аудиторії. Креативи мають властивість швидко "приїдатися", що тягне за собою постійну підготовку нових креативів.

Спільні риси PPC & Targeting:

  • Швидкий запуск;
  • Максимально точне влучення в цільову аудиторію при правильному налаштуванні;
  • Високий ступінь зацікавленості цільової аудиторії;
  • Орієнтація на показники ефективності.

У будь-якому випадку, в кожній системі є свої переваги і недоліки, але в цілому кожна з них по-своєму корисна і ефективна. Наскільки система ефективна, залежить від фахівця або агентства в якому Ви обслуговуєтеся.

Сподіваємося, цей матеріал був для Вас був корисним, і Ви приймете правильне рішення - вибрати контекстну рекламу або таргетинг.

Ідеальне рішення на сьогоднішній день - це контекстна реклама і таргетинг в одній рекламній кампанії, що власне ми практикуємо і рекомендуємо.