Просування сайтів & web-аналітика

Відправити заявку    +38 096 558 75 14

Логотип та назва компанії в оголошеннях Google Ads

Навесні 2023-го у платній видачі Google почали з'являтися оголошення з логотипом у фавіконі та назвою компанії, що стало результатом виведення нових розширень від Google Ads до Beta-тестування. Розберемо трохи докладніше, що це та як це працює.

Виглядає логотип в оголошенні Google Ads приблизно так:

логотип в объявлении

Назва виглядає так:

название в объявлении

Щоб його додати, необхідно скористатися розширенням "логотип", додатково можна додати і "назву компанії", яка відображатиметься замість адреси сайту:

объекты в объявлении

При додаванні назви або логотипу система Вам запропонує, до яких кампаній застосувати дане розширення:

выбор кампании для логотипа

👉 На момент написання статті, ця опція доступна була тільки для пошукових кампаній, що цілком логічно, тому що у Perfomance Max або КМС - логотип і назва додається на рівні груп об'єктів або оголошень.

👉 1 об'єкт застосовується не більше ніж для 200 рекламних кампаній.

👉 Назва компанії має повністю відповідати назві компанії в обліковому записі.

👉 Для кожної кампанії допустимо лише 1 варіант об'єкта.

Після вибору кампаній, Google Ads покаже до яких кампаній застосовано дане розширення:

список кампаний с логотипом

* Логотип має бути квадратної форми (1:1), з мінімальною роздільною здатністю 128х128, у форматі PNG або JPG. 80% файлу має займати зображення.

Процес додавання назви компанії є повністю аналогічним. Нагадуємо – поки це розширення в Beta і може бути доступним не всім акаунтам.