Навесні 2023-го у платній видачі Google почали з'являтися оголошення з логотипом у фавіконі та назвою компанії, що стало результатом виведення нових розширень від Google Ads до Beta-тестування. Розберемо трохи докладніше, що це та як це працює.
Виглядає логотип в оголошенні Google Ads приблизно так:

Щоб його додати, необхідно скористатися розширенням "логотип", додатково можна додати і "назву компанії", яка відображатиметься замість адреси сайту:

При додаванні назви або логотипу система Вам запропонує, до яких кампаній застосувати дане розширення:

👉 На момент написання статті, ця опція доступна була тільки для пошукових кампаній, що цілком логічно, тому що у Perfomance Max або КМС - логотип і назва додається на рівні груп об'єктів або оголошень.
👉 1 об'єкт застосовується не більше ніж для 200 рекламних кампаній.
👉 Назва компанії має повністю відповідати назві компанії в обліковому записі.
👉 Для кожної кампанії допустимо лише 1 варіант об'єкта.
Після вибору кампаній, Google Ads покаже до яких кампаній застосовано дане розширення.:

Процес додавання назви компанії є повністю аналогічним. Нагадуємо – поки це розширення в Beta і може бути доступним не всім акаунтам.