Просування сайтів & web-аналітика

Відправити заявку    +38 096 558 75 14

Відстеження 404 сторінки через Tag Manager і Google Analytics

Відстеження 404 сторінки актуально для будь-якого проекту, як для маленького, так і самого великого. Адже від цього залежить, чи буде показаний необхідний контент користувачеві і чи зробить він конверсію.

Відстежити 404 сторінки можна кастомним звітом в Google Analytics, але це кожен раз доведеться робити вручну. А можна через Tag Manager, автоматизуючи цей процес на рівень подій з вивантаженням url адрес, і порівнянням показників в динаміці.

Відстеження 404 сторінки за допомогою Google Tag Manager здійснюється в кілька етапів:

  1. Парсинг заголовків сторінок
  2. Виявлення 404 сторінок
  3. Створення тега події
  4. Установка події в Google Analytics
  5. Отримання url 404 сторінок
1

Парсинг заголовків сторінок

Аналіз заголовків сторінок здійснюється шляхом створення змінної JavaScript під назвою "document.title". Головна властивість цієї змінної - отримання заголовка документа.

Парсинг заголовков страниц
2

Виявлення 404 сторінок

Створюємо тригер з типом "перегляд сторінки" і умовою, що вміст нашої змінної "document.title" може містити текст заголовка 404 сторінки.

Выявление 404-х страниц
3

Створюємо тег події

Передаємо дані в Google Analytics за допомогою тега події Google Tag Manager.

тег события
4

Створюємо подію в Google Analytics

З метою конкретного уявлення створюємо мета з даними нашого тега. Далі тестуємо в режимі онлайн.

событие в Google Analytics
5

Отримуємо url 404 сторінок

Створюємо кастомний звіт, який виявляє конкретні url сторінок зі статусом 404.

url 404-х страниц

У Google Analytics 404 є можливість побудувати більш просунутий звіт із можливістю перегляду попереднього кроку, тобто виявлення власне джерела та причин 404 сторінки, який може виглядати так:

продвинутый отчет

Відстеження 404 сторінки через Google Analytics

Додатково, якщо у Вас немає можливості роботи з Tag Manager, є спосіб виявити 404 сторінки за допомогою Google Analytics.

Один із способів це створення звіту за url адресами і назвами сторінок з фільтрацією по заголовку 404.

Отслеживание 404-й страницы через Google Analytics

Додатково, в звітах можна вводити фільтрації на предмет джерел переходу і попередніх url переходів, для відстеження чому і як з'явилася 404 сторінка у користувача.

Сподіваємося, цей матеріал був для Вас корисним.