Просування сайтів & web-аналітика

Відправити заявку    +38 096 558 75 14

Правила перетворення фідів у Merchant Center

Якщо Ваша CMS не дозволяє здійснювати алгоритмічні зміни у фідах для Merchant Center, напевно, ця стаття буде корисною для Вас. Додати бренд у назви, посилити ключові слова, системно усунути помилки в товарах, модифікувати вміст полів - це все допоможуть Вам зробити вбудовані правила перетворення фідів в Google Merchant Center. Розберемося як це працює, тому що використання правил може дуже стати в нагоді в роботі з Google Shopping.

Правила перетворення фідів - це алгоритмічні завдання щодо модифікації вмісту полів фідів, що застосовуються до вказаних полів.

Правила застосовуються, коли необхідні систематичні зміни у конкретних полях фіда. Варіанти операцій із полями дуже прості: додати, замінити, очистити, розділити. Застосування залежить від вашої уяви та потреб реклами. До кожного фіда застосовують свої правила, тобто правила не перетинаються між фідами. Приблизно правила виглядають так:

Правила преобразования фидов

Щоб створити правило, натискаєте “+”, потім Merchant Center запропонує Вам вибрати атрибут, над яким необхідно здійснити дію:

Создание правила преобразования фидов

І одразу, джерело даних (фід), з яким необхідно працювати:

источник данных для преобразования фидов

Після вибору джерела та атрибуту система запропонує Вам створити правило, яке необхідно виконати:

изменение правила преобразования источника данных

Після внесення правила, праворуч система відразу покаже, як воно спрацьовуватиме на товарах.:

превью правила преобразования источника данных

Після збереження правила, його залишиться лише застосувати та почекати близько 1 години, доки не застосуються зміни по всіх товарах. Далі, ідеї за Вами, відповідно до мети Вашого бізнесу.

До нових зустрічей на сторінках нашого блоґу.