Просування сайтів & web-аналітика

Відправити заявку    +38 096 558 75 14

Реферальний трафік (m., l., lm.) Facebook в Google Analytics

Кожен інтернет-маркетолог аналізує трафік в Google Analytics, і рано чи пізно стикається з проблемою аналізу трафіку з Facebook.

Facebook ділить переходи на 3-4 джерела реферальних переходів, що значно ускладнює зробити коректні висновки аналітики. Напевно Ви зустрічали такі переходи як:

  • lm.facebook.com;
  • l.facebook.com;
  • m.facebook.com;
  • web.facebook.com.

У Google Analytics це може виглядати так:

аналитика реферального трафика

Соціальна мережа Facebook має внутрішню систему безпеки сканування зовнішніх посилань, яка називається - Link Shim. Саме вона і розділяє зовнішні посилання на субдомени, за своїми внутрішніми алгоритмами.

Що значить кожен перехід?

Як аналізувати в такому випадку?

Як полегшити процес аналізу і не помилитися?

На ці питання ми відповімо далі.

Що означає кожне джерело переходу Facebook:

  1. m.facebook - перехід з мобільних пристроїв;
  2. l.facebook - перехід з десктопів;
  3. lm.facebook - комбінований мобільний трафік;
  4. facebook.com - всі переходи, в тому числі як мобільний, так і десктопний трафік.

Тобто, кожен префікс означає в більшості випадків тип мобільного пристрою.

Але, це не найголовніша проблема такого поділу трафіку. Найголовніший підводний камінь таких реферальних переходів - Google Analytics може враховувати такі переходи не тільки як канал соціальних мереж, але і як реферальні переходи. Це явно видно на скріншоті вгорі. В такому випадку зручно буде створити новий канал трафіку, що враховує всі переходи з FaceBook.

Що робити з таким переліком переходів і як спростити облік даних?

Розробники Google Analytics в функціонал сервісу заклали систему фільтрації трафіку, яким можна не тільки управляти, а й найголовніше - об'єднувати те, що нам необхідно.

Можна з безлічі реферальних переходів m. lm. l. отримати один facebook.com.

Чи варто об'єднувати? Однозначно так! Простота - це завжди запорука правильного аналітичного рішення.

Як об'єднати різні дані переходів Facebook?

Виконуємо покроково:

1

Адміністрування Google Analytics:

Администрирование Google Analytics
2

Фільтри:

Администрирование Google Analytics
3

Додаємо новий фільтр:

добавление фильтра Google Analytics

Створюємо новий користувальницький фільтр з типом "знайти і замінити" в полях "джерело кампанії":

добавление фильтра Google Analytics

Далі прописуємо регулярний вираз в залежності від того, який кінцевий результат Ви бажаєте отримати.

Якщо Вам необхідно склеїти всі субдомени, то прописуємо в фільтрі:

^.*facebook\.com$

Якщо Вам необхідно склеїти тільки деякі субдомени, то прописуємо в фільтрі:

^(lm|l).facebook.com$

Усередині дужок, прописуєте символи субдоменів, які необхідно склеїти.

4

Перевіряємо фільтр:

проверка фильтра

Якщо все зробили правильно, то фільтри починають свою дію миттєво. Фінальні дані Facebook після фільтрації повинні виглядати так:

данные Facebook после фильтрации

Всім успіхів і найкращих продажів.