Просування сайтів & web-аналітика

Відправити заявку    +38 096 558 75 14

Розкрутка і просування YouTube каналу

Якщо Ви займаєтеся комплексним просуванням компанії в інтернеті, то рано чи пізно Ви зіткнетеся з розкручуванням і просуванням каналу на YouTube (ютубі).

Отже, чому YouTube і чому варто просувати відео на ютуб?

  • YouTube - нове телебачення, яке присутнє в кожному смартфоні;
  • Аудиторія більше 22 млн. користувачів (в Україні);
  • Майже кожен 2-й користувач при покупці товару дивиться огляд на YouTube;
  • Додаткове переконання в покупці при перегляді відео і більш повне розкриття переваг в відео презентації.

Мета просування ютуб каналу, як правило залежить від специфіки бізнесу, а саме:

  • хтось блогер, популярна особистість, артист, який просто хоче бути популярним і використовує ютуб як майданчик для збору аудиторії і публікації контенту;
  • хтось мріє заробляти на монетизації реклами в Google Adsense;
  • хтось просто веде бізнес, і йому необхідно, щоб діючі клієнти дивилися відео і залишалися з ним.

Комбінацій дійсно дуже багато, і ми постійно стикаємося з усіма варіантами.

Отже, йдемо по порядку - від створення до побудови успішного YouTube каналу.

1

Створення і оформлення YouTube каналу

👉 Створити ютуб канал можливо тільки при наявності акаунту google, і тільки один канал для одного акаунту. Однак, є можливість запрошувати користувачів для керування каналом, а також керувати кількома каналами.

👉 Основні налаштування каналу. У них Ви вказуєте загальні параметри, такі як: ключові слова, валюта для монетизації, вікові обмеження, надання прав для керування каналом і т.д.

Основные настройки канала YouTube

👉 Оформлення і зовнішній вигляд. При натисканні кнопки "налаштувати вигляд каналу", Ви потрапите на сторінку керування зовнішнім виглядом в YouTube Studio.

Оформление и внешний вид канала YouTube

Саме тут у Вас відкривається можливість керувати:

  • вмістом стартової сторінки каналу;
  • логотипом і шапкою каналу;
  • відео вітання каналу;
  • описом і додатковими посиланнями каналу, які розміщуються в шапці;
  • плейлистами і багатьом іншим.
управление внешним видом в YouTube Studio

Далі, після заповнення всіх полів варто приступити до контентної програми каналу. А саме - розміщенню відео та розробці конкретної стратегії розміщення.

2

Наповнення YouTube каналу

Якщо у Вас немає стратегії розміщення відео на каналі, найпростіша порада - не поспішати. Адже саме від того, як Ви почнете, який створите тренд для своєї аудиторії - буде залежати ефективність просування каналу.

Отже, розглянемо основні принципи наповнення каналу відео:

👉 Стратегія

Повне розуміння контент плану на найближчі 3 місяці з розумінням швидкості викладання відео і кінцевою метою.

👉 Періодичність публікації

Як тільки Ви починаєте вести канал, Ваш глядач на підсвідомому рівні чекає оновлень і нових релізів. Якщо Ви публікуєте відео раз на півроку, то користувач навряд чи стане Вашим підписчиком і при оновленні побачить Ваше відео.

Користувачі підписуються, щоб регулярно отримувати актуальний тематичний контент.

👉 Залученість

Створюйте імпульси підписок, стимулюйте бажання подивитися наступне відео, поділитися Вашим відео, щоб кожен глядач приносив Вам вірогідну цінність.

👉 Комунікація з аудиторією

Спілкуйтеся з аудиторією, робіть опитування, відстежуйте актуальні тренди і вподобання, публікуйте бажане і отримуйте бонуси від виконання побажань.

3

YouTube Studio і аналітика YouTube каналу

Як ми писали вище, YouTube Studio - спеціальний інструмент керування відображенням, наповненням і аналітикою YouTube каналу.

Зупинимося на ключовому елементі - аналітиці, так як це головний індикатор ефективності розвитку каналу. Відкриваючи аналітику, Ви отримуєте наступну інформацію.

YouTube Studio и аналитика YouTube канала

Все гранично зрозуміло, так як Google постарався все розкласти до дрібниць. Але, на що слід звернути особливу увагу?

  1. Відстеження показників в динаміці;
  2. Середній час перегляду кожного відео і в цілому по каналу;
  3. Підписчики;
  4. Статистика до глибини кожного відео;
  5. Частка показів за різними джерелами;
  6. Специфіка аудиторії: регіони, стать, вік;
  7. CTR значків відео.

Саме після вивчення аналітики, Вас зацікавить зростання кількості переглядів і підписчиків, тобто результат. Але, як і в будь-який інший системі, щоб досягти результату бажано знати правила роботи самої системи. Отже перейдемо до наступного пункту.

4

Оптимізація відео і каналу під пошук, фактори ранжирування в YouTube

Найпростіший "сеошний" спосіб визначити як потрапити в ТОП - це проаналізувати сам ТОП за конкретним запитом. Отже, на що слід звернути увагу:

👉 Заголовок і наявність в ньому ключових слів;

👉 Опис і грамотність його складання;

👉 Кількість переглядів відео;

👉 Давність публікації відео і його актуальність;

👉 Кількість підписчиків на каналі.

Це те, що помітно неозброєним оком. Однак, є і фактори ранжирування YouTube, які не настільки очевидні, і помітні тільки власникам успішних каналів:

👉 Реакція аудиторії в першу добу після публікації;

👉 Час перегляду;

👉 Лайки і дізлайки;

👉 Коментарі до відео;

👉 Вбудовування в зовнішні джерела переглядів;

👉 Переходи з інших відео;

👉 CTR відео в результатах видачі.

Ну і звичайно ж, якщо розглянути всі фактори ранжирування, то можна зрозуміти, що кожному відео необхідний деякий поштовх для зростання переглядів і подальшого зростання залученості.

5

Платне просування і реклама відео на YouTube

Отже, ми з вами вже створили канал, оформили його, опублікували перші відео. Тепер необхідно створити той самий поштовх.

Реклама відео буде здійснюватися через систему Google Ads. Система пропонує відразу 2 основні формати для реклами відео з декількома опціями:

👉 Instream - реклама перед, під час або після перегляду відео, тобто при активному плеєрі YouTube.

Instream реклама

👉 Discovery - реклама в стрічці пропозицій відео, пошукова видача + рекомендоване.

Discovery реклама

Google Ads постійно розширює опції для даних форматів, а саме: з можливістю або без можливості пропуску, оголошення заставки, відтворення без звуку і так далі. Але, основними форматами залишаються Instream і Discovery.

Саме в залежності від стратегії просування Ви обираєте формат для відеореклами.

Таргетинг можна вибирати виходячи з:

  • історії пошуку в YouTube (ключові слова);
  • тематики переглядів відео (теми);
  • характеристик потенциального зрителя (спец. аудитории);
  • історії відвідування сайту або каналу;
  • пристрою користування ютубом;
  • місця розташування користувача і так далі.

Більш докладно про рекламу на YouTube читайте в розділі послуг нашого агентства, так як можливості постійно розширюються.

В результаті створення конкретного імпульсу, Ваше відео отримує конкретну статистику і збільшення пріоритету для ранжирування на YouTube. Далі, потрібно дивитися по ситуації - або посилювати рекламу, або створювати нове відео з більш цікавим контентом.

Ви можете запитати - "А як же гроші? І коли можна буде заробляти на каналі? ".

6

Монетизація та заробіток

Заробіток на YouTube це і є монетизація. Це окрема програма, яка підключається в налаштуваннях каналу. Умови для підключення монетизації наступні:

👉 1000 підписчиків на каналі;

👉 4000 годин переглядів Ваших відео за останні 12 місяців.

Ці вимоги можуть змінюватися, тому їх завжди варто відстежувати в налаштуваннях каналу. При підключенні монетизації у Вас стануть доступні опції керуванням рекламою на Вашому каналі. Не перестарайтеся, щоб Ваш канал не став менш привабливим 😉.

Виходячи з вимог монетизації, ми бачимо, що нам необхідні не тільки перегляди, а й передплатники. Спираючись на свій досвід, ми можемо впевнено сказати - якщо у Вашого каналу є 4000 годин переглядів на рік, то і 1000 підписчиків у Вас теж набереться.

Сподіваємося, що цей матеріал був для Вас корисним. Будемо раді бачити Вас на нашому каналі, або серед клієнтів нашого агентства.