Просування сайтів & web-аналітика

Відправити заявку    +38 096 558 75 14

Чи варто рекламуватися не в сезон?

Дуже актуальне питання для багатьох видів бізнесу. Гроші рахують всі, і багато хто не може дозволити собі рекламу, коли відсутні продажі...

А чи варто економити? Або навпаки, можна виграти від реклами не в сезон?

Сезонність - проблема з якою стикається практично кожен бізнес. Є періоди протягом року, коли відсутній попит на товар, що продається або послугу. Це нормально! У природі адже не дарма є зима і літо.

Ми наведемо позитивні аргументи про рекламу в несезонний час

сезонность

✅ Клієнти завжди шукають! Так, якщо навіть вони не збираються купувати зараз, вони приглядають покупки наперед. У маркетингу це називається відкладений попит. Клієнт може шукати зараз, а купити через певний проміжок часу. Або вести моніторинг постачальників, в число яких ви можете потрапити.

✅ Вартість реклами знижується за рахунок зупинки реклами конкурентів. Багато зупиняють свою контекстну рекламу - отже конкуренція за клік знижується в рази, що знижує загальну вартість витрат на рекламу.

✅ Бути завжди на виду і маячити перед очима теж важливо. Таким чином Ви завжди поруч з клієнтом.

Що можна порадити для стимулювання замовлень не в сезон?

сезонные скидки
  • Замов за старою ціною! Якщо у Вас є залишки - Ви можете добре розпродати товари, за умови зростання цін в сезон. Користувачі, які економлять звернуть на це увагу і неодмінно скористаються нагодою!
  • + фішки з персоналізованим маркетингом.

Як Ви бачите, будь-яку ситуацію можна використовувати з користю! Головне прагнення в розвитку продажів в інтернеті!

Звертайтеся! Ми допоможемо Вам у розвитку продажів в інтернеті!