Viber - один з найпопулярніших месенджерів у світі, аудиторія якого станом на сьогоднішній день налічує близько 1 млрд. людей. Мільйони користувачів щоденного приросту. Найактивніше залучення - починаючи від кожної години і закінчуючи секундами. Ну і звичайно ж, обмін повідомленнями. Божевільний трафік для рекламної діяльності, який багато хто так і жадає залучити на себе.
Сьогодні ми з Вами будемо говорити про рекламу в Viber, місця розміщення і як це зробити за допомогою Google Ads. Отже поїхали.
Viber реклама в списку чатів
Напевно між чатами Ви помічали незнайому Вам іконку з привабливим заголовком, на зразок цього:
Справа вгорі видно значок "Ad" і під ним кнопка "відкрити" - це реклама. При відкритті Ви потрапите на зовнішній сайт.
Viber реклама після дзвінка
Телефонуючи близьким, Ви напевно зустрінете рекламне оголошення після завершення розмови.
Як розмістити рекламу в Viber?
Звичайно ж, у Вас може виникнути питання, як розмістити рекламу в Viber.
Основний сервіс для розміщення платної реклами в Viber - Google Ads.
Розмістити рекламу досить просто:
- Кампанія в контекстно-медійній мережі;
- Місце розміщення - обираєте Viber;
- Далі, більш детальний таргетинг в налаштуваннях рекламної кампанії.
Комбінації можуть бути всілякими, залежно від цілей рекламної кампанії. Ми опрацьовуємо ці речі детально.
Чому Viber обрав саме Google?
Відповідь досить проста й очевидна. Це найпрозоріший майданчик, якість реклами якого з максимальною ймовірністю не псуватиме задоволення від використання месенджера viber.
Для розміщення реклами в вайбері, звертайтеся за контактами агентства.