Просування сайтів & web-аналітика

Відправити заявку    +38 096 558 75 14

Динамічний ремаркетинг в FaceBook (фейсбук)

Раніше ми вже довели ефективність динамічного ремаркетингу в Google Adwords. Тепер розповімо, як налаштувати динамічний ремаркетинг в facebook та охопити більше клієнтів, для збільшення конверсії сайту.

динамический ремаркетинг facebook

Чому саме facebook?

👉 бути ближче до клієнта - в інтернеті користувачі найбільше часу проводять в соціальних мережах;

👉 facebook - соціальна мережа, що найбільш динамічно розвивається;

👉 можливість гнучкої системи таргетингу;

👉 технічна можливість, якої немає в інших соціальних мережах.

Схема налаштування в facebook дуже схожа з google adwords. Що тут, що там зробити грамотну настройку під силу тільки просунутим користувачам з обов'язковим залученням програмістів.

Як виглядає динамічний ремаркетинг в FaceBook:

На перший погляд, це досить прості оголошення, але це не зовсім так. У ці оголошення підвантажується товар, який користувачі раніше дивилися у Вас на сайті. Сайт через спеціальний код відправляє необхідні дані в facebook, а той в свою чергу показує необхідний нам товар в оголошенні.

facebook ремаркетинг
фейсбук ремаркетинг

Що необхідно для налаштування динамічного ремаркетингу в facebook

1

Зареєструвати та налаштувати FaceBook Business Manager:

👉 зареєструйте компанію;

👉 створіть каталог товарів, в який потім підвантажите фід.

2

Встановити на сайт FaceBook pixel відповідно до рекомендацій і налаштувати події:

👉 перегляд товару;

👉 додавання товару в кошик;

👉 купівля товару.

Це найнеобхідніші події. Якщо Вам необхідно більше подій - при налаштуванні пікселя, фейсбук запропонує їх Вам. Після налаштування, перевірте коректність роботи відправки подій через спеціальний плагін - FaceBook Pixel Helper.

3

Створити і підвантажити фід товарів для facebook:

👉 створюєте фід (файл даних товарів) згідно рекомендацій facebook;

👉 приклад фіда можете взяти тут;

👉 посилання на товари пропишіть з UTM мітками, щоб в аналітиці відобразилася рекламна кампанія.

4

Синхронізувати фід товарів і дані подій пікселя:

👉 в налаштуваннях компанії Business Manager вкажіть зв'язок з прописаним пикселем.

5

Створити рекламну кампанію на "продаж товарів":

👉 кампанія з метою "продаж по каталогу товарів";

👉 вкажіть каталог товарів;

👉 в групі оголошень вкажіть час, протягом якого потрібно наздоганяти клієнтів оголошеннями після відвідування сайту.

6

Запустити рекламну кампанію:

👉 вкажіть бюджети і час закінчення кампанії.

Бажаєте запустити динамічний ремаркетинг в фейсбук і отримати докладну інструкцію з технічним завданням? Або інші послуги з smm або рекламі в фейсбук? Тоді до нас!