Просування сайтів & web-аналітика

Відправити заявку    +38 096 558 75 14

Доставка і мінімальна сума замовлення в Google Merchant Center

Буквально на цьому тижні всім інтернет-магазинам, які мають мінімальну суму замовлення почало приходити повідомлення про попередження в блокуванні Merchant Center.

Є інтернет-магазини, які продають досить невеликий за вартістю товар, який поодинці їм відправляти клієнту просто не рентабельно. Саме тому, інтернет-магазини встановлюють мінімальну суму замовлення.

Пошукова система Google в такому випадку починає видавати помилки, так як користувач по факту не може купити конкретний товар.

Рішення пов'язане з зазначенням мінімальної суми замовлення в одному з доданих способів доставки.

минимальная сумма заказа

Після додавання такого налаштування в товарних оголошеннях, для товарів, ціна яких нижча ніж мінімальна сума замовлення, буде виводитися інформація про мінімальну суму замовлення.

информация о минимальной сумме заказа

З приводу доставки в Google Shopping:

Інформацію про доставку можна вводити в самому акаунті, або системно в фіді.

1

В налаштуваннях аккаунту

настройки доставки товаров
2

У фіді

Поле shipping - вартість доставки, яка включає додаткові поля (країна, регіон, служба та безпосередньо вартість). Приклад нижче.


  <g:shipping>
   <g:country>US</g:country>
   <g:region>MA</g:region>
   <g:service>Наземна доставка</g:service>
   <g:price>6.49 USD</g:price>
</g:shipping>
  

Поле shipping_label - мітка вартості доставки конкретних груп, яка застосовується при різній габаритності товарів. Далі shipping_label підтягується в акаунт Merchant Center в способи доставки, де можна призначати вартість доставки для конкретних груп товарів.

Як Ви вже всі помітили, Google поступово впроваджує в Східній Європі світові стандарти реклами в маркетплейсі Google Shopping. Це ж стосується захисту прав брендів і споживачів, моніторингу якості картинок, безкоштовних торгових оголошень в платформах Google і так далі.