Раніше ми вже обговорювали питання обліку конверсій у Facebook IOS 14+. Зараз аналогічне питання стає актуальним і для Google Ads, оскільки розробники Google опублікували своє рішення за допомогою нових міток "gbraid" і розіслали всім власникам акаунтів Google Ads. Отже, розберемося докладніше.
Трохи історії. У 2021 році компанія Apple вирішила підвищити конфіденційність власників своїх пристроїв та надала можливість не передавати інформацію про події зі своїх пристроїв. Тобто події про конверсії можуть не надходити з конкретних пристроїв, і тому, що користувачі постійно купують нові гаджети - таких може ставати все більше і більше.
У зв'язку з цим є кілька наступних моментів.
👉 Параметр “gclid” при деяких кліках з Apple IOS 14.5+ може бути порожнім, а саме:
example.com/test?gclid=____
👉 До кліків з пристроїв Apple IOS 14.5+ додаватиметься новий параметр - "gbraid" (аналог "gclid"):
example.com/test?gbraid={gbraid}
Новий параметр зможе передавати інформацію про користувача та кліку з пристроїв Apple IOS 14.5+. Але чим же він відрізняється від “gclid” щиро кажучи, мало зрозуміло. Просто параметр і все. Обіцяють, що облік конверсій працюватиме.
Що необхідно зробити для роботи з “gbraid”?
- Має бути встановлений Tag Manager або код gtag, який буде пов'язаний з Вашим обліковим записом Google Ads.
- Перевірити, чи сприймає сайт нову мітку "gbraid" без 404.
- Увімкнути автоматичну позначку в Google Ads, якщо вона раніше не була увімкнена.
За інформацією розробників, Google додаватиме функцію до URL з червня 2023 року. 90% всіх рекламодавців не помітять даного коригування, тому що їх сайти зроблені на готових CMS.