Просування сайтів & web-аналітика

Відправити заявку    +38 096 558 75 14

Як зменшити ціну за клік і знайти дешевий трафік в пошуковій рекламі?

Дешевий і конвертований трафік - одна з головних цілей будь-якого інтернет-підприємця в сучасному світі для ефективного розвитку проекту. Сьогодні ми обговоримо як в Google Adwords та Yandex Direct зменшити ціну за клік і знайти трафік з низькою ціною в достатній кількості.

Для відповідей на ці питання спочатку визначимося, що і як впливає на ціну за клік, яку платить рекламодавець пошуковій системі.

Фактори що впливають на ціну кліка:

1

Популярність запиту. Чим вище частота запиту, тим більше вартість кліка відхиляється від базової ціни в меншу сторону. Саме тому бувають випадки, коли низькочастотні запити можуть коштувати 10-20 гривень і більше.

2

Конкуренція. Чим вищою є конкуренція, тим відповідно вище вартість кліка, і навпаки.

3

Фразова відповідність ключового слова. Чим точніше Ви задаєте пошуковій системі трафік, тим буде вище його вартість. Це працює так само, як і з 1-м пунктом.

4

Якість оголошення і сторінки. Якщо Ваше оголошення і сторінка максимально відповідають ключовому слову, то це позитивно позначиться на зменшенні ціни кліка.

5

CTR. Чим вище клікабельність групи оголошень, тим нижче буде вартість кліка.

6

Максимальна ставка за клік. Чим більше вона відхиляється від фактичної конкурентної ціни, тим більше аукціонів виграє Ваше ключове слово, що призведе до зменшення ціни кліка.

7

Денний бюджет. Якщо виділяється бюджет більше фактичного, то це не викликає режиму обмеженого бюджету, а саме епізодичного показу, що забезпечує постійну присутність в аукціоні і не стимулює зростання ціни кліка.

8

Частота показів. Рівномірні покази обходяться дешевше ніж прискорені, так як спрацьовує конкурентна система аукціону, в якій враховуються не тільки цінові характеристики для виграшу.

9

Переривання показів. Переривання показів викликає нове входження в аукціон, що вимагає поставити вище ставку (ніж середньо конкурентну) для виграшу. У документації пишеться, що аукціон спрацьовує при кожному введенні ключового слова, але на практиці - якщо у Вас є регулярні покази, ставка стає нижчою, ніж при старті рекламної кампанії.

дешевый трафик

Власне, це основні фактори, які впливають на визначення фактичної ціни кліка. Тепер досить просто відповісти на питання – "як зменшити ціну за клік?".

Просто зіставте всі фактори. Тепер Ви розумієте, коли Вам обіцяють знизити ціну за клік - це не професійно. На ціну кліка можна вплинути лише побічно, але не напряму. В реальності позитивних результатів досягти можливо, але при довгій, копіткій і грамотній роботі.

Дешевий трафік - є кілька варіантів досягнення мети:

  • при синтезі факторів популярності, і конкуренції запитів;
  • при правильному підборі слів в широкої відповідності.

Ціна кліка буде дійсно мінімальною, але це ж не кінцева мета. Необхідно обов'язково стежити за конверсією. У такі запити як правило потрапляють не комерційні або побічно комерційні. Тому потрібен постійний аналіз просування сайту для прийняття стратегічних рішень, в чому власне ми можемо Вам допомогти.