Просування сайтів & web-аналітика

Відправити заявку    +38 096 558 75 14

Просування інтернет-магазину на Shopify

Мабуть, одним із найпопулярніших міжнародних сервісів для інтернет-магазинів, що дозволяють досить швидко запустити продаж в інтернет, є Shopify. Є аналоги, але вони менш затребувані. Отже, в чому причина такої популярності, розберемо докладніше.

Ми поділимо цю статтю на дві частини:

👉 Керування інтернет-магазином на Shopify;

👉 Просування інтернет-магазину на Shopify.

Керування інтернет-магазином на Shopify

Створити інтернет-магазин на Shopify дуже легко та просто. Досить вказати назву та заповнити деякі дані. Керувати магазином одне задоволення. Все максимально швидко працює, ергономічно та розкладено по поличках:

админка Shopify

Все керування магазином зводиться до роботи з папками, які являють собою роботу з внутрішньою адміністративною частиною:

  • Home
  • Orders
  • Products
  • Customers
  • Analytics
  • Marketing
  • Discounts
  • App

І окремо папка "Online Store" - в якій зібрані розділи з керування зовнішнім виглядом інтернет-магазину:

внешний вид магазина Shopify

Додатково є вкладка “Settings”, в якій змінюються загальні налаштування інтернет-магазину, такі як: мультимовність, підключення домену, умови доставки, адреса, керування користувачами тощо.

настройки магазина Shopify

Все зрозуміло до дрібниць і працює досить швидко. Крім того, у платформи є готові механізми синхронізації із зовнішніми сервісами, які дозволяють спростити багато питань керування.

Отже, найголовніші переваги в керуванні магазином на Shopify наступні:

  • керування онлайн;
  • готові синхронізації із зовнішніми сервісами;
  • хмарне сховище та підтримка;
  • конструктор додатків.

Ну і фінальне резюме:

Без особливих технічних знань можна запустити інтернет-магазин.

Після того, як Ви створите та опублікуєте проект, у Вас виникне питання просування інтернет-магазину.

Просування інтернет-магазину на Shopify

Просування магазину на Shopify включає кілька головних складових:

1

Управління SEO налаштуваннями сторінок, товарів та сайту в цілому;

👉 При редагуванні є можливість задавати мета теги title та description будь-якої сторінки. Додатково, у картках товару за замовчуванням присутня мікророзмітка структурованих даних для пошукових систем.

настройки SEO на Shopify
2

Інтеграція з рекламними сервісами для організації реклами PPC;

👉 У Shopify за замовчуванням доступна інтеграція із зовнішніми сервісами Google та Facebook, аж до вивантаження товарів та інтеграцій із аналітичними системами даних платформ.

интеграция Shopify с внешними сервисами

Якщо Вам потрібна наша експертна думка, то не все добре з тегами для ведення контекстної реклами в Google Ads і немає можливості налаштувати що-небудь окремо. З приводу Facebook - питань немає, все добре.

3

Робота з інструментами стимулювання збуту (знижки, акції, подарункові сертифікати);

👉 У продажах важливим є не тільки трафік, але й спеціальні пропозиції, щоб підвищити конверсію в даний момент.

специальные предложения в Shopify

Також, Shopify відкриває можливість інтеграції з Google Analytics та Tag Manager, що важливо для просування та отримання аналітичної інформації.

В цілому це те, що необхідно знати про просування магазину на Shopify. Начебто все красиво, але як і в кожної системи є свої недоліки, про які поговоримо далі.

Недоліки Shopify

Писатимемо як є, нічого не приховуючи:

  • Залежність від самої платформи.
  • Немає можливості значних відхилень у функціоналі та тегуванні.
  • Деякі синхронізації працюють досить неглибоко, функціонал орієнтований для користувачів, що слабо розуміють. Наприклад, такі теги як - розширена електронна торгівля, динамічний ремаркетинг у Вас не працюватимуть, необхідно буде допрацьовувати шаблон. Це перевірено, причому ця проблема не тільки у Shopify. Крім того, платформа не завжди встигає оновлюватись за синхронізованими системами. Наприклад, Google Ads випускає оновлення щотижня, але Shopify за ними однозначно не встигає.
  • Комісія за онлайн оплати (розмір в залежності від пакету).
  • Щомісячна оплата за користування CMS, починаючи від 29 USD на місяць.
  • Немає онлайн підтримки. На вирішення абсурдних питань витрачаються тижні, а деякі мануали з використання CMS застарілі.

Це, власне, всі основні плюси та мінуси просування, про які необхідно знати під час створення магазину на Shopify.

Безпосередньо ми не рекомендуємо працювати з даним сервісом, зважаючи на безліч проблем і відсутність допомоги з боку підтримки. Біржі фрілансу просто переповнені запитами про допомогу із вирішенням проблем у Shopify. Той же український “Хорошоп” є більш продуктивним.

Сподіваємось, цей матеріал був для Вас корисним та цікавим. Ще побачимося.