Просування сайтів & web-аналітика

Відправити заявку    +38 096 558 75 14

Просування сайту на системі “Хорошоп”

Якщо Ви плануєте інтернет-магазин, і доглядаєте підрядників для реалізації, то Ви, напевно, зіткнетеся з системою “Хорошоп”.

“Хорошоп” - готовий інтернет-магазин за 5 днів з безліччю вбудованих фішок для інтернет-підприємців.

Так склалося, що на "Prom.ua" активно зайшли товари нижчого цінового сегмента, з тієї причини, що там є свій маркетплейс, який може генерувати продаж. На "Хорошоп" зайшов сегмент вище, котрий бажає мати більш кастомізований зовнішньо сайт.

Ми будемо говорити про систему "Хорошоп" з точки зору просування в інтернеті (SEO, контекстна реклама, аналітика, імплементації під SMM), так як володіємо деякою кількістю проектів на цій платформі. Отже, поїхали.

SEO та “Хорошоп”

Система відкриває чималі і гнучкі можливості для роботи seo-фахівців, а саме:

  • Системні шаблони за типами сторінок;
  • Ручні мета-теги з виключенням автоматичних;
  • ЛЗУ;
  • Управління заголовками "H";
  • Кастомні статичні фільтри з потрібними мета-тегами і тегами H1;
  • Мікророзмітка;
  • Максимально чистий код;
  • Оптимізація під оптимальну оцінку швидкості завантаження сайту PageSpeed Insights;
  • І не тільки це.

Все це є "з коробки" + додаткові можливості гнучких комбінацій налаштувань.

Просування сайту на системі Хорошоп

Контекстна реклама і “Хорошоп”

Тут є 2 важливих моменти:

  • готовність до Google Shopping;
  • реалізація динамічного ремаркетингу.

Google Shopping на “Хорошоп”

Найголовніше питання - це експорт товарів в спеціалізований фід для Merchant Center для запуску торгових кампаній в Google Shopping. Це вирішується буквально в 3 кліка. Додатково є експорт товарів під ROZETKA і інші маркетплейси.

готовність до Google Shopping

Динамічний ремаркетінг на “Хорошоп”

У даній системі динамічний ремаркетінг Google Ads реалізований через систему подій змінних "dynx". Для установки необхідно прописати лише ID коду ремаркетингу.

маркетингові системи Хорошоп

Далі бачимо, що код віддає параметри - коректно.

Google Tag Assistant
Для інформації: система "dynx" (інший вид діяльності) для інтернет-магазинів була актуальна до весни 2018 року, до моменту, коли в Україні з'явився Merchant Center, і коли фіди ще підвантажували вручну. Є деякі проекти, де це працює донині. Більш інноваційний метод передачі подій - це "ecomm". Але "dynx" теж робочий

Аналітика та “Хорошоп”

Прошивається Google Analytics елементарно, через копіювання ID.

Google Analytics в Хорошоп

Додатково система “Хорошоп”:

  • створює повний список готових цілей;
  • включає звичайну електронну торгівлю;
  • включає розширену електронну торгівлю.

* Для підключення електронної торгівлі необхідно провести включення на рівні Google Analytics і провести тестування відправки транзакцій.

Tag Manager і “Хорошоп”

Використання Tag Manager в системі не є обов'язковим, все системи аналітики та обробки подій можуть працювати і без його наявності.

Якщо Ви все-таки встановлюєте Tag Manager, то необхідно провести наступні дії:

  1. ID всіх систем Google прописуємо через TGM (ці ж ID не прописуємо в маркетингових системах, це важливо);
  2. Налаштовуємо відправку подій через Data Layer на рівні TGM - система "Хорошоп" за замовчуванням включає в себе відправку подій на рівні Data Layer, Вам не потрібно нічого імплементувати в сайт, завдання TGM в цьому випадку - обробити їх, що вирішується створенням конкретних тегів, що описано в офіційному мануалі тут.

Для порівняння - система Prom.ua прийшла до того, що не використовує Tag Manager, щоб не вводити користувачів в оману. Власне, ми в даному випадку рекомендуємо зробити так само. Але в свою чергу, якщо використовувати TGM - відкриваються нові можливості для аналітики.

SMM і “Хорошоп”

Будь-який сайт рано чи пізно торкається питань просування в соціальних мережах. В інтернет-магазинах це:

  • прописання пікселя;
  • налаштування подій;
  • експорт фіда для FaceBook Business.

Це також все враховано в системі “Хорошоп”.

Pixel Facebook в Хорошоп

Після прописаний пікселя, автоматично будуть налаштовані події:

👉 Додавання товару в кошик

👉 Запит зворотного дзвінка (Генерація ліда)

👉 Початок оформлення замовлення

👉 Підписка на розсилку (Генерація ліда)

👉 Відвідування сторінки товару

👉 Успішна регістрація

👉 Успішне оформлення замовлення (Покупка)

В цілому, система "Хорошоп" має всі необхідні настройки для інтернет-маркетолога. У нас є достатня кількість успішних проектів, в яких дана система виправдала себе на всі 100%.

“Хорошоп” чи “Prom.ua” - що вибрати?

Володіючи досвідом просування понад 400 проектів, можемо сказати наступне:

Успішні проекти є в обох системах. Кожен вибирає по зручності, і звичайно ж за специфікою товару.

“Хорошоп” та ми

Власне, підкресливши все вище сказане, і маючи досвід ведення більше 20-и проектів на даній системі, що розвивається, ми вважаємо її досить перспективною. Вперше з нею ми зіткнулися в 2013-му році, але написати статтю руки дійшли тільки зараз. І це добре, тому що накопичився величезний багаж знань :). Всім успіхів і найкращих продажів.

* на сьогоднішній день, ми є офіційними партнерами системи "Хорошоп" в Україні.