Просування сайтів & web-аналітика

Відправити заявку    +38 096 558 75 14

Міграція з Universal Analytics на Google Analytics 4

Якщо восени 2020 року з'явилася нова аналітика Google Analytics 4, то навесні 2022 року Google заявив, що старий Universal Analytics з 1 липня 2023 року припинить обробляти дані. Таким чином, питання міграції на Google Analytics 4 (GA4) набуває особливої актуальності, оскільки процес еволюції веб-аналітики стає вже незворотнім.

Про переваги GA4 ми говорили з Вами раніше, а сьогодні говоритимемо про перехід на нову аналітику, найголовніше, без зайвих слів.

Скажемо відразу, що міграції в один клік не вийде, але ми підкажемо, як оптимально пройти цей процес. Ми будемо говорити про перехід із використанням Google Tag Manager, оскільки саме Tag Manager є найоптимальнішим рішенням в керуванні тегами.

1

Інсталяція GA4

Встановити Google Analytics 4 за допомогою Tag Manager зовсім нескладно, за допомогою стандартного тега.

конфигурация GA4

Більш детально, як встановити Google Analytics 4 ми вже розбирали у нашому блозі.

2

Події та конверсії

Якщо ви раніше встановлювали трекінг подій для Universal Analytics, це означає, що у вас є тригери активації подій, що значно полегшує налаштування конверсій для Google Analytics 4.

события GA4

Створюєте теги подій з тригерами, що вже є, і очікуєте отримання інформації в Google Analytics 4. У Вас залишаться старі теги UA, і з'являться нові GA4. Приблизно це виглядатиме так:

конфигурация тега

Як це зробити, ми вже розглядали у статті як налаштовувати конверсії у GA4.

Крім того, не слід забувати, що зовсім недавно в Google Analytics 4 з'явилася опція імпорту конверсії з Universal Analytics. Але це не означає, що вони працюватимуть, якщо Ваші тригери були налаштовані через Tag Manager. У такому разі необхідно пройти крок 1.

Це дві основні речі, які актуальні для 90% сайтів. Трохи складніше з інтернет-магазинами, оскільки вони використовують електронну торгівлю для обліку фінансових даних продажів.

3

Електронна торгівля GA4

Структура коду dataLayer і тег надсилання транзакції Google Tag Manager до звітів електронної торгівлі GA4 повністю відрізняється від Universal Analytics, тому легких рішень тут не буде. Необхідне абсолютно нове налаштування як на рівні коду, так і в тезі відправки транзакції в Tag Manager. Про це докладніше тут.

4

Розширена електронна торгівля GA4

Якщо у Вас раніше була налаштована розширена електронна торгівля, то Вам також доведеться пройти заново шлях налаштування. Як і в звичайній електронній торгівлі - структура коду dataLayer тут зовсім інша, що відбивається і на Tag Manager і власне на новому налаштуванні всіх подій.

5

Аудиторії

Автоматичного перенесення аудиторій із Universal Analytics не існує. Для GA 4 це нові користувачі та нові налаштування, тому доведеться створити збір аудиторій.

Ну і найчастіше питання - чи варто видаляти теги старої аналітики?

👉 Ні, тому що на даний момент Universal Analytics є більш досконалим та зрозумілим у наданні інформації.

Це найважливіші аспекти. Сподіваємось, що цей матеріал для Вас був корисним. А за детальнішою інформацією можете звертатися за контактами агентства.