Просування сайтів & web-аналітика

Відправити заявку    +38 096 558 75 14

Просування агентства нерухомості

Нерухомість - один з найбільш грошових і конкурентних ринків у світі. Мільйони квадратних метрів, сотні будівельних компаній, тисячі посередників і сотні тисяч потенційних покупців. Цікавий ринок, але одночасно простий і складний.

Про просування новобудов ми вже з Вами говорили, а сьогодні поговоримо про просування одного з найбільш ключових гравців ринку - агентства нерухомості.

Агентство нерухомості - сполучна ланка між покупцем і продавцем.

Не просто є посередником, а й головним рекламником ("просувателем") об'єктів, отримуючи згодом від продажу винагороду.

Правило роботи на народній мові досить просте:

Продав - заробив, не продав - не заробив.

Саме тому реклама в агентстві нерухомості відіграє ключову роль.

У нульові рекламну роль виконували яскраві оголошення на парканах, сьогодні - це інтернет: соцмережі (smm), seo, контекстна реклама, месенджер-чати.

Можливо ми будемо говорити банальні речі, але саме це за багатьма зверненнями агентств було найтиповішими помилками і втраченими акцентами:

1

Дизайн. Довіра і зручність.

Починаючи від подачі інформації про конкретний об'єкт, закінчуючи легкою навігацією по меню і пошуком відповідного об'єкта з тисячі об'єктів. Людина повинна легко оперувати каталогом і знайти все, що йому необхідно. Продає картка об'єкта, а не просто відвідування сайту! Відвідуваність - не головний індикатор успішності сайту.

Саме тому потенційний клієнт повинен легко знайти об'єкт, що цікавить його, не кажучи вже про його привабливість.

2

Структура сайту. Лояльність пошукових систем і зрозумілість для користувача.

Чітка зрозуміла структура сайту на предмет доступності інформації:

  • типи об'єктів;
  • забудовники;
  • райони;
  • готовність об'єктів;
  • фільтрація пошуку;
  • та інші параметри.

Від глобальних питань до дрібниць. Починаючи від району, закінчуючи поверховістю і вартістю. Чим швидше Ваш потенційний клієнт знайде те, що йому потрібно, тим більше у нього буде бажання Вам зателефонувати. Великий час проведення на сайті теж не є найкращим індикатором. Найправильніший індикатор це конверсія.

3

Доступність консультації.

Можливість отримати консультацію відразу, перебуваючи в картці об'єкта. Чим швидше з людиною станеться комунікація, тим імовірніше він залишиться у Вас на сайті в якості потенційного клієнта.

4

Контекстна реклама з жорсткими операторами.

Досить легко витратити бюджет на оренду якщо Ви продаєте, або навпаки. Контекстна реклама в сфері нерухомості повинна бути з чітким розумінням шляху пошуку потенційного клієнта і специфіки трафіку в даній сфері.

Починаючи від структури сайту, будується фундамент просування і власне тренд майбутніх рекламних кампаній.

Контекстна реклама для агентства нерухомості - це жорстка структура кампаній з прив'язкою до аналітики і конверсіями.

5

Аналітика.

CRM. Варіант "нам дзвонили" вже трохи застарів. Агентства перейшли до систематизації даних, відстеження кінцевих конверсій і масштабування реклами в залежності від окупності.

Саме вибір правильного підрядника в рекламі часто є ключовим фактором успіху роботи агентства нерухомості. Саме він формує стратегію просування і пошуку цільового трафіку. Завдання агентства нерухомості запропонувати правильний продукт і продати його гарячому ліду.

Реклама агентства нерухомості і Ми

Реклама агентства недвижимости и Мы
  • системний підхід - від можливостей і закінчуючи ймовірністю ліда;
  • контекстна реклама з аналітикою до кожної конверсії;
  • SEO-просування від "високочастоток" і закінчуючи конкретним житловим комплексом;
  • таргетована реклама в FaceBook і Instagram.

Це коротко про рекламу і просування агентства нерухомості в інтернеті, за більш детальною інформацією звертайтеся за контактами агентства.