Просування сайтів & web-аналітика

Відправити заявку    +38 096 558 75 14

Srsltid - це...

Якщо раніше найпопулярнішими мітками реклами вважалися GCLID та UTM, то тепер до них приєдналася ще "srsltid".

srsltid - це автоматична позначка кліка від Merchant Center у безкоштовній видачі Google Покупки.

В URL вона виглядає приблизно так:

site.com/?srsltid=AdGWZVSUso0I1nBDkGKHruq-SEAUXmkAX

У srsltid зашифровані дані про перехід користувача, необхідні для подальшого обліку. А тепер розберемо звідки, як то кажуть, “ростуть ноги”.

У Google Merchant Center доступна автоматична позначка переходів з безкоштовній видачі Google покупок. Ви можете увімкнути цю автоматичну позначку, але є кілька уточнень.

👉 Необхідно обов'язково зв'язати Merchant Center із ресурсом Google Analytics 4:

связь Merchant Center с Google Analytics 4

👉 У звітах Google Analytics у Вас з'явиться новий канал "Organic Shopping", за яким Ви можете аналізувати ефективність від безкоштовної видачі. Це буде виглядати приблизно так:

Organic Shopping

👉 Ця позначка не працює з ресурсами Universal Analytics, і встановити з ними зв'язок для цієї позначки неможливо, тому тільки GA4.

У цьому власне вся суть srsltid без зайвих слів. Сподіваємось, що цей матеріал був для Вас корисним. До нової зустрічі.