Просування сайтів & web-аналітика

Відправити заявку    +38 096 558 75 14

Facebook Business Manager

Рано чи пізно, коли Ви зіткнетеся з рекламою в фейсбуці, Вам доведеться познайомитися з інструментом Facebook Business Manager.

Facebook Business Manager - універсальна система управління рекламою в Facebook і Instagram яка включає в себе безліч комерційних інструментів адміністрування рекламними функціями.

Тож почнемо.

Створити і володіти Facebook Business Manager може тільки підтверджений користувач Facebook. Якщо у Вас якийсь липовий акаунт, то нічим добрим це не закінчиться.

Коли необхідний Facebook Business Manager і без нього не обійтися?

👉 при роботі з агентством по рекламі (розшарювання прав на сторінку, піксель, рекламний акаунт, каталог і так далі);

👉 при зборі аудиторій під рекламу в Instagram;

👉 при роботі з Facebook магазин;

👉 коли потрібна наявність декількох пікселів;

👉 коли потрібно одночасно керувати декількома рекламними акаунтами.

Як створити і налаштувати Facebook Business Manager?

Створити Facebook Business Manager досить просто - переходьте на business.facebook.com і система відразу запропонує Вам створити фейсбук бізнес менеджер.

Facebook Business Manager

Найцікавіше починається після створення, так як бізнес менеджер вміщує в себе безліч налаштувань і компонентів. Проведемо деякий екскурс по адміністративній частині Facebook Business Manager. Йдемо зверху вниз.

1

Керування правами в Facebook Business Manager

Вам будуть доступні 3 варіанти підтягування користувачів в бізнес менеджер:

👉 люди;

👉 партнери;

👉 системні користувачі.

Управление правами в Facebook Business Manager

Люди - ви додаєте співробітників, партнери - рекламні агентства. Далі при виборі кожного суб'єкта можна давати права керування конкретними об'єктами - рекламний акаунт, сторінка, піксель і так далі.

2

Акаунти

Створення та керування рекламними акаунтами, синхронізація сторінок фейсбук і інстаграм.

Аккаунты в Facebook Business Manager
3

Джерела

Системи передачі подій та інформації. Зчитування даних з сайту через піксель і керування фейсбук каталог.

Источники данных в Facebook Business Manager

Це 3 найголовніші складові в налаштуванні фейсбук бізнес менеджер. Також необхідно не забувати про інформацію про Вашу компанію.

4

Інформація про компанію

Тут Ви повністю заповнюєте інформацію про Вашу компанію, після чого система запропонує її підтвердити.

Информация о компании

Це базові моменти. Зайдемо ще глибше в системи, які Вам будуть необхідні для роботи з рекламою фейсбук. Натискаєте на 9 крапок і система запропонує Вам перейти в нові інструменти:

инструменты в Facebook Business Manager

Розглянемо один з перших - це Facebook Commerce Manager.

5

Facebook Commerce Manager

Індивідуальний інструмент для інтернет-магазинів.

Інструмент, що дозволяє:

👉 керувати товарним каталогом;

👉 синхронізувати події пікселя з даними каталогу;

👉 опублікувати Facebook магазин і вести аналітику по ньому;

👉 керувати деякими налаштуваннями для організації товарної реклами і динамічного ремаркетингу в Facebook і Instagram.

Facebook Commerce Manager

Тісно пов'язаним з Facebook Commerce Manager є Events Manager, так як запускаючи, наприклад динамічний ремаркетинг в фейсбук і інстаграм, дані з пікселя надходять саме з Events Manager.

6

Facebook Events Manager

Інструмент обліку подій в Facebook Business Manager. Інструмент, який не тільки передає загальні події, а й спеціальні дані з сайту, для керування подальшою рекламою в Ads Manager.

Facebook Events Manager

Events Manager дозволяє:

👉 контролювати облік подій з пікселя;

👉 тестувати налаштування подій;

👉 виявляти помилки в передачі даних;

👉 здійснювати деякі налаштування по збігам даних, API, cookie і так далі.

Додатково, Ви можете подивитися відео про товарну рекламу, яке особливо актуально для інтернет-магазинів, які хочуть отримувати замовлення в мережі:

Це найважливіші 6 напрямків в налаштуванні фейсбук бізнес менеджер. 7-й пункт можна було б зробити Ads Manager, але там будь-яких налаштувань не виконується, тільки робота з рекламою. Саме тому його не включали в дану статтю.

Сподіваємося наш матеріал був корисний, будемо раді бачити Вас на нашому блозі знову. За налаштуванням Facebook Business Manager можете звертатися за контактами агентства.